ti ~ Permandangan Teknik dari Luar (Latest!)

February 11, 2008

Firstly.. thank buat alex a.k.a ise a.k.a besut a.k.a badlisham kerna sudi share pictures permandangan SMT yang terbaru… walaupun dari luar.. ianya mungkin dapat mengubat rindu korang semua..

 Permandangan Padang dan ASPURA

rasanya korang sure teringat kisah dulu-dulu erk.. ni rasanya bangunan ASPURA.. bawah dia ada kelas Lukisan Kejuteraan…

ni aku x dapat pastikan dimana.. dah lupa.. huhuhu..

pintu masuk ke SMT…

banner kemasukan tingkatan 4… intake baru laa nie??

sini aku ingat sket2.. ada kenangan ke kat sini?? ada kut.. curi2 kuar tanpa tinggal kad keluar.. kalau tinggal kena balik awal.. huhuhu

waduh.. tiba2 terimbas kembali kenangan lama.. huhuhhuhu..

p/s : ni besut kata dia xleh nak masuk ke dlm sekolah sebab pakai seluar pendek.. this pic masa trip dia gi kuantan masa raya cina nie.. kira baru this week laa…

14 Responses to “ti ~ Permandangan Teknik dari Luar (Latest!)”

  1. hatt4 Says:

    ise.. thanks..

  2. badlisham Says:

    pintu pagar dah ada 2 la pokta…cuba tgk balik gambar LS tu…

  3. badlisham Says:

    hok mu kata tempat tingal kad tu….sebenarnya pintu tu doh tak digunakan lagi……pintu yang dalam gambar tu sebenarnya takdok lagi zaman kita dulu…ala pintu utama masuk ke sekolah….

  4. hatt4 Says:

    oh silap erk?? patut tgk jalan besar semacam jer.. huhuhuhu

  5. ira Says:

    the most memoriness is in our secondary school, right?
    hope that the time can rotate over

  6. nicholas Says:

    koi paling ingat kat cikgu hasnah,en khalid, ustazah robiah,pn mazlifah, en darma, MISS WONG, ABG MANAF,
    SENIOR plak jeff “boy George” soleh, capt future,
    kengkawan: micheal j, shio, sam, alim, beda,sumun wan, wahab,shariza, norliza,zaloma dan ramai seprti zakiah , adala lg byk nya

  7. abrahman c.h Says:

    Ko orang citer ni zaman biler.. pakcit nak joint pun macam tak leh masuk raser nya. Pakcit TI Kuantan tahun 75-76 boleh ke joint ni..

  8. abdhakim Says:

    Tabik TI……nastalgia

  9. asnari Says:

    tak tahulah

  10. asnari Says:

    rasanya masih tak sesat nak pergi ti

  11. Khairul Says:

    Kawan2 SPM 92, kalu sudi contect me…..rindu kat u all la

  12. hisham (pokcik 00/01) Says:

    aah,pintu pgr lme da xgne sbb ade sm alor akar kt c2…klu xsialp la
    ni junior korg 2000/2001

  13. mat spek 09/10 Says:

    x de citer tkini ke


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: